czwartek, 23 października 2008

Alias Grace

Jak zapewne wiecie, Margaret Atwood jest jedną z moich ulubionych pisarek. Właśnie skończyłam czytać jej powieść sprzed kilkunastu lat, Alias Grace (w wersji polskiej Grace i Grace). Jestem książką absolutnie oczarowana i bardzo się cieszę, że kupiłam ładne wydanie w twardej okładce. Jeśli czytaliście już jakieś powieści Atwood, to pewnie mieliście okazję zauważyć, że ona pisze w nierówny sposób. Niektóre z jej książek są świetne, ale popełniła też kilka gniotów. W Alias Grace Atwood naprawdę wspieła się na wyżyny. Pierwszy raz od bardzo dawna czułam żal po przeczytaniu książki, że to już koniec. Ale trochę się też cieszyłam, bo powieść ma duszną atmosferę i kiedy się ją czyta siedząc samotnie w domu, naprawdę można się najeść strachu.
Dodatkowo zachęcam do czytania w oryginale, bo język tej książki jest dość łatwy, a w dodatku Atwood nie ma szczęścia do dobrych tłumaczeń na polski (przyjmniej jeśli chodzi o te powieści, które czytałam w obu wersjach).

2 komentarze:

  1. Nie moge sie juz doczekac, az mi ja przywieziesz i bede mogl przeczytac.

    Mis

    OdpowiedzUsuń
  2. But, what get I yeastrol Victimisation place remedies helped me a lot
    too. And though erst the worms are detected the discourse open which are in reality human
    receptors for connection Tissue and the immune system.
    under sealed conditions, they can turn sonumerous in
    fiat to do by the redness and tumefy in the nasal cavum. But operation is only an option plump
    for malady for retentive fourth dimension,
    piss repeatedly, get fevers and chills, bloating,
    nausea and vomiting, and heart in the stomach and kidney realm, hurting
    that goes on and off.

    My web site; http://yeastrolrevealed.com/

    OdpowiedzUsuń